Strona główna » Regulamin
Szukaj produktu
Kontakt
  • AutoFanatycy.pl
    Przylesie 3B
    05-110 Jabłonna
    NIP: 5361742895

  • E-mail:info@autofanatycy.pl
  • Telefon782 811 711
  • Godziny działania sklepuponiedziałek-piątek 9.00 - 17.00 Odbiory osobiste tylko po kontakcie telefonicznym.
Statystyki
  • Ilość produktów: 174
  • Aktualnie klientów na stronie: 1
  • Sklep odwiedziło: 94318 klientów
  • Sklep działa od: 24-02-2017

Regulamin

1 Informacje ogólne
 
Sklep internetowy działający pod adresem www.autofanatycy.pl  prowadzony jest przez firmę:
MARGO Mariusz Gołaszewski
Zygmuntowska 16
05-120 Legionowo
wpisaną do Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
NIP: PL 536-174-28-95, REGON: 146605260
Kontakt:
email: info@autofanatycy.pl 
email 2: auto.fanatycy@gmail.com
tel. 782 811 711
 
2. Składanie zamówień

 
  1. Prezentowane w sklepie ceny towarów są cenami brutto i podane są w polskich złotych.
  2. Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki oraz kosztów płatności, które mogą dodatkowo zwiększać wartość zamówienia.
  3. Zamówienia są przyjmowane przez obsługę sklepu za pośrednictwem sklepu internetowego poprzez formularz zamówienia dostępny na stronie sklepu, mailowo lub telefonicznie.
  4. Zamówienia za pośrednictwem sklepu internetowego można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. Zamówienia telefoniczne można składać od poniedziałku do piątku  w godzinach 8-18 oraz w soboty 8-14 
  5. Warunkiem prawidłowej realizacji złożonego poprzez sklep internetowy zamówienia jest właściwe wypełnienie formularza zamówienia oraz podanie niezbędnych danych do realizacji zamówienia, w tym wysyłki zamówionego towaru.
  6. Po złożeniu przez Klienta zamówienia, otrzyma on informację mailową potwierdzającą przyjęcie zamówienia.
  7. Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia pokrywa się z momentem wpływu wpłaty na rachunek bankowy podany w potwierdzeniu zamówienia w przypadku płatność przelewem lub momentem dokonania zamówienia w przypadku płatności kartą lub wyborem opcji płatności przy odbiorze.
 
 
3. Koszty i termin wysyłki

 
  1. Zamówione towary są wysyłane pod adres wskazany w formularzu zamówienia. Sklep ma obowiązek poinformowania Klienta o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia lub utrudnia realizację zamówienia i dokonanie wysyłki lub może wpłynąć na jej opóźnienie.
  2. Przesyłka dostarczona jest do Klienta zgodnie z terminem podanym w sklepie internetowym przy każdym produkcie (jeżeli produkt nie ma podanego terminu wysyłki czas wysyłki jest określany na maksymalnie 7 dni). Jest to orientacyjny czas wysyłki i dotyczy on zamówień z opcją płatności przy odbiorze lub płatności elektronicznych. Przy innych formach płatności, w tym płatności przelewem czy kartami kredytowymi do podanego czasu należy dodać czas zaksięgowania środków na rachunku bankowym sklepu (w zależności od banku i sposobu płatności może to być 1-2 dni robocze).
  3. Koszty przesyłki pokrywa nabywca towarów. Wysokość kosztów wysyłki jest uzależniona jest od zakupionego towaru, rodzaju wybranego sposobu transportu zakupionych towarów oraz wybranego sposobu płatności. Klient może się zapoznać z cennikiem kosztów dostawy na stronie koszyka sklepu - po dodaniu wybranych towarów do koszyka. Na podanej stronie sklep wyświetli dostępne formy i koszty wysyłek dla towarów znajdujących się w koszyku Klienta.
Przy określonej wartości dodanych do koszyka towarów (500,00zł) sklep pokrywa koszt przesyłki zakupionych towarów (dotyczy tylko wysyłki na terytorium Polski). W przypadku gdy sklep pokrywa koszt wysyłki zakupionego towaru, od obsługi sklepu zależy jakim transportem towar zostanie dostarczony do Klienta. Klientowi pozostaje zawsze wybór skorzystania z innej odpłatnej formy transportu.
 
4. Płatności

 
  1. Każda transakcja potwierdzana jest paragonem lub fakturą VAT.
  2. Płatność za zamówiony towar może nastąpić przy odbiorze towaru, za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych lub przelewem na konto bankowe sklepu.
  3. W przypadku zamówienia płatnego przelewem na konto lub kartą opłatę należy wnieść w całości w ciągu 5 dni od momentu przyjęcia przez sklep zamówienia. Po upływie tego terminu nieopłacone zamówienie zostaje anulowane.
 
5. Procedura reklamacji

 
  1. W przypadku stwierdzenia przez Klienta wady lub uszkodzenia towaru o którym nie było mowy w opisie produktu zamieszczonym na stronie sklepu, Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze sprzedawcą drogą mailową na adres info@autofanatycy.pl w celu ustalenia sposobu dalszego postępowania.
  2. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
  3. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych muszą zawierać niezbędne do jej rozpatrzenia dane w szczególności imię i nazwisko zamawiającego oraz opis przedmiotu reklamacji.
  4. Do odsyłanego z powodu reklamacji towaru należy dołączyć wydrukowany i wypełniony formularz reklamacji stanowiący załącznik nr 1 przedmiotowego regulaminu.
  5. Jeżeli otrzymany przez Klienta towar posiada wady lub uszkodzenia powstałe podczas transportu, może on zostać odesłany przez Klienta na adres sklepu.
  6. W przypadku reklamacji koszt odesłania i wysłania towaru ponosi sprzedawca towaru.
  7. W przypadku uznania reklamacji sklep dokonuje wymiany uszkodzonego produktu na nowy, a gdy ten sposób załatwienia reklamacji nie jest możliwy dokonuje zwrotu zapłaconej przez Klienta kwoty w terminie 5 dni. Podstawą otrzymania zwrotu pieniędzy jest odesłanie do sprzedawcy podpisanej korekty faktury sprzedaży lub paragonu.
  8. W przypadku wymiany lub reklamacji zakupionego towaru Klient proszony jest o kontakt mailowy lub telefoniczny ze sprzedającym w celu ustalenia dalszego toku postępowania.
 
6. Zwrot towarów

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma prawo do zwrotu towaru w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania.
Towar należy dobrze zabezpieczyć przed odesłaniem do naszej firmy. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem! W celu szybszego rozpatrzenia zwrotu wskazane jest dołączenie oryginału paragonu lub faktury VAT. 
Wszelkie próby rozwijania oraz jakiekolwiek uszkodzenia (przewody powyginane i/lub brudne i/lub odbarwione i/lub uszkodzone mechanicznie i/lub noszące ślady montażu itp. uszkodzenia powodujące obniżenie wartości rzeczy), dają prawo sprzedawcy do rekompensaty poniesionych kosztów  naprawy lub dalszej sprzedaży rzeczy w obniżonej cenie; w tym również kosztów prowizji sprzedaży portalu allegro.pl 
Zastrzegamy, że w przypadku towaru zgrzanego w plastikowym opakowaniu, uszkodzenie tego opakowania i/lub rozpięcie przewodów z opasek zaciskowych jest podstawą do uzyskania ww. rekompensaty.
Zgodnie z ustawą, w przypadku rzeczy indywidualnie dopasowanych do samochodu kupującego i/lub wykonanych na indywidualne zamówienie kupującego, prawo kupującego do zwrotu tych rzeczy nie przysługuje. Dotyczy to również wszystkich przedmiotów, w których na aukcjach sprzedawcy, wymagane było podanie numeru VIN pojazdu, do którego przedmiot miał być wykonany.
Zwrot płatności w tym koszty dostarczenia rzeczy, wykonujemy w ciągu najpóźniej 14 dni od otrzymania zwróconego towaru.   W przypadku wyboru innego niż najtańszy sposób dostarczenia przedmiotu, sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

Te i wszelkie inne warunki zwrotów reguluje ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014. 

 

 
7. Polityka prywatności oraz ochrona danych osobowych

 
  1. Informacje na temat polityki prywatności dostępne są w zakładce "Polityka prywatności" w dolnym menu strony
 
 
8. Postanowienia końcowe

 
  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.
  2. W stosunku do konsumentów spory wynikające w związku ze stosowaniem niniejszego Regulaminu i z wykonywaniem zawartych umów, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17.11.1964r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. Nr 43, poz. 296 z późn. zm.). Właściciel sklepu zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu z zastrzeżeniem, iż zmiany w stosunku do konsumentów nie będą miały zastosowania do usług będących w trakcie wykonywania i będą obowiązywały po 30 dniach od poinformowania Klienta droga elektroniczną.
 
 
Załącznik nr 1
Zgłoszenie reklamacyjne


 
Miejscowość, data ....................................................................................................................................................................................................................................
 
1. Imię i nazwisko Klienta: ........................................................................................................................................................................................................................
2. Adres Klienta .........................................................................................................................................................................................................................................
3. Nr zamówienia: .....................................................................................................................................................................................................................................
4. Nazwa towaru: .......................................................................................................................................................................................................................................
5. Dokładny opis wad i przedmiotu reklamacji: .....................................................................................................................................................................................
6. Data i okoliczności stwierdzenia wady: ..............................................................................................................................................................................................
7. Żądanie reklamującego (naprawa towaru / wymiana towaru / zwrot pełnej ceny towaru / częściowy zwrot ceny towaru):
.....................................................................................................................................................................................................................................................................

Zgadzam się na zwrot płatności  za pośrednictwem następującego rachunku bankowego:
......................................................................................................................................................................................................................................................................

Oświadczam, że zapoznałem się z warunkami reklamacji określonymi w Regulaminie sklepu, w tym w szczególności z koniecznością dołączenia
do niniejszego dokumentu faktury lub paragonu wystawionego w związku ze sprzedażą ww. towarów. Towar odsyła Klient na koszt Sprzedawcy.
 
 
.......................................................
(czytelny podpis Klienta)
 
 
 
Załącznik nr 2
Formularz odstąpienia od umowy


 
Miejscowość, data ....................................................................................................................................................................................................................................
 
1. Imię i nazwisko Klienta: ........................................................................................................................................................................................................................
2. Adres Klienta .........................................................................................................................................................................................................................................
3. Nr zamówienia: ......................................................................................................................................................................................................................................

Informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:
......................................................................................................................................................................................................................................................................

Zgadzam się na zwrot płatności w związku z odstąpieniem od umowy sprzedaży za pośrednictwem następującego rachunku bankowego:
......................................................................................................................................................................................................................................................................


...........................................................
(czytelny podpis Klienta)
 

 
Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl